+380678466401
smoke smoke
light smoke

BMW X5M50D

F15 N57S M50D РЕМОНТ ТУРБІН

10.02.2023 23:07

dots dots light smoke smoke

BMW X5M50D F15. Пробіг 88000 км.

Запустили після величезного комплексу робіт. Було демонтовано всі три турбіни, тому що в одній із них була помилка із заклинювання геометрії. Оскільки на даному авто ця процедура здійснюється лише через зняття двигуна, то ми, скориставшись тим, що він вже був на підлозі, усунули всі течі і провели повне обслуговування.

Після демонтажу турбін і відправки їх на турбосервіс, механік провів повний огляд двигуна на предмет підтікань оливи і, склавши список і узгодивши його з клієнтом, ми взялися за повну зовнішню мийку двигуна.

Прокладка клапанної кришки мала незначні течі. Враховуючи, що власник автівки педант, і наші погляди на обслуговування зійшлися з його можливостями, ми взялися за заміну прокладки клапанної кришки.

Неможливо зняти клапанну кришку на 3.0d без демонтажу форсунків. В цей момент почався наступний етап профілактики. Ми замінили мідні ущільнюючі кільця паливних форсунок і гумові прокладки паливних трубок.

На дизельних двигунах є кілька проблем, пов’язаних з мідними кільцями, а саме підсос повітря через них або протікання дизельного палива. Тому демонтувавши форсунки, обробили спеціальним інструментом посадкові місця і зібрали все на нових кільцях.


Дану процедуру бажано робити на дизельних авто кожні 50 тисяч км. Також замінили всі прокладки маслоохолоджувача двигуна, прокладки випускного колектору, вирівняли його геометрію.

Незважаючи на те, що турбіни демонтуються без зняття випускного колектору, ми його зняли. Це пояснюється тим, що через високу температуру на виході з двигуна, прокладки випускного колектору можуть прогоріти. На дане авто вони зовсім недешеві, та ця вартість ніщо у порівнянні з вартістю зняття двигуна, яке могло б бути необхідним вдруге, якби прокладки прогоріли найближчим часом.

Коли ми закінчили ревізію двигуна, все вимили і замінили, ми перейшли до іншої цікавої частини – до чистки впускних клапанів битою шкаралупою грецького горіха. Ця процедура чимось нагадує піскоструминну обробку, за якої за допомогою спеціальних засобів пилосос одразу забирає дрібну перебиту шкарлупу горіха, і вона не потрапляє туди, куди не потрібно.

Чому саме шкарлупа грецького горіху? Звучить, як жарт. Але ні. Все продумано німецькими інженерами – дана послуга надається офіційним сервісом і здійснюється за допомогою оригінального інструменту з Німеччини.
Шкарлупа сама по собі м’яка і не може зашкодити клапану. Навіть якщо якась частина потрапляє у двигун, вона просто згорає при запуску і не шкодить самому ДВЗ. Процедура дуже ефективна на усіх двигунах з безпосереднім вприском. На таких двигунах за рахунок того, що форсунка ллє прямо на клапан, з’являється нагар. Клієнти, на чиїх автівках ми вже чистили клапани таким способом, ділилися позитивними враженнями і казали, що авто на низах почало набагато краще їхати.

Дану процедуру рекомендується проводити один раз на 80-100 тисяч км. Періодичність залежить від того, з якою динамікою їздять на автомобілі. Дизелі, на яких власники їздять більше динамічно, засмічуються менше.

Закінчили комплекс обслуговування даного авто запуском, тест-драйвом, регулюванням розвал/сходження і заміною оливи в коробці передач, роздатці і редукторах. Кінець.

P.S. Любіть свої автомобілі, і вони будуть відповідати вам взаємністю.

Попередній запис Наступний запис
dots dots light smoke smoke

Записатися на відвідування

Залиште свої контактні дані та зручний час для запису, наш менеджер зв'яжеться з вами найближчим часом для підтверждення запису

Електронна пошта
Години роботи:
Понеділок: Вихідний
Вівторок: 10:00 - 19:00
Середа: 10:00 - 19:00
Четвер: 10:00 - 19:00
П'ятниця: 10:00 - 19:00
Субота: 10:00 - 19:00
Неділя: Вихідний
Дякую! Ваше повідомлення надіслано, найближчим часом менеджер зв'яжеться з вами