Найпоширеніші причини поломки двигуна внутрішнього згоряння це:
- Несвоєчасне обслуговування двигуна (перевищення міжсервісного інтервалу заміни моторного мастила тощо).
- Неякісні матеріали (масло/фільтри).
- Ігнорування протікань і поломок навісного обладнання, що згодом може призвести до некоректної роботи двигуна і навіть його поломки.
Частіші візити на сервіс дають впевненість у наступних кілометрах пробігу автомобіля та економлять кошти на ремонт. Чим частіше ви заїжджаєте на діагностику і сервіс, тим рідше на ремонт.
Ми рекомендуємо проводити діагностику працездатності двигуна при кожному заїзді на сервіс, це дасть вам можливість уникнути серйозних поломок і ніколи не зупиниться в дорозі.
Автомайстерня BMW В КИЄВІ POWER SERVICE надає послуги:
- Замір компресії в бензинових і дизельних двигунах BMW.
Потрібен для визначення герметичності камери згоряння двигуна BMW, проводиться під час купівлі/продажу автомобіля, також під час діагностики проблем із двигуном; симптоми: нерівна робота двигуна, пропуски запалювання.
- LEAK-TEST – тест на герметичність камери згоряння двигуна БМВ.
Ефективний під час діагностики пошкоджень впускних або випускних клапанів, проводиться під час купівлі/продажу авто, також під час діагностики некоректної роботи двигуна. Симптоми: пропуски запалювання, нерівна робота двигуна.
- Комп’ютерна діагностика BMW.
Тест працездатності електрообладнання двигуна: форсунки, насос ПНВТ, електричний водяний насос, котушка запалювання, блок керування двигуном, попередня діагностика проблем з проводкою і.т.д. Симптоми: помилка приводу на панелі приладів (індикатор CHECK ENGINE), підвищена витрата бензину, нерівна робота двигуна БМВ.
- Усунення течі двигуна.
Заміна сальників, заміна елементів ущільнювачів масляних піддонів, клапанних кришок, перепакування елементів двигуна, які ущільнені герметиком. Симптоми: масляні патьоки на двигуні або на захисті під ним.
- Заміна/ремонт турбокомпресора.
Симптоми: втрата потужності, погіршення динаміки автомобіля, підвищена витрата мастила, дим білого кольору з вихлопної системи автомобіля, моторне мастило в радіаторі охолодження наддувочного повітря або дросельній заслінці.
- Заміна/чистка каталізатора або сажового фільтра БМВ.
Вихід з ладу за терміном служби через неякісне паливо або некоректну роботу двигуна, турбіни або форсунок. Ігнорування проблеми з каталізатором або фільтром сажі у випадку з дизельними двигунами BMW може призвести до поломки двигуна. Симптоми: втрата потужності, погіршення динаміки автомобіля, підвищена витрата пального, помилка, що видається блоком керування двигуна про стан каталізатора/сажового фільтра.
- Заміна ланцюга ГРМ BMW (газорозподільного механізму).
Привід ГРМ має свій ресурс і регламент заміни в кілометрах. При ігноруванні регламенту або ознак, які вказують на необхідність заміни ланцюга ГРМ БМВ, двигун може вийти з ладу, в деяких випадках навіть стати неремонтопридатним. Симптоми: сторонні металеві звуки з двигуна на холодну, помилка блоку управління двигуном, що вказує на необхідність заміни, найчастіше помилка буде по розбіжності за кутами випередження запалювання між датчиками.
- Заміна МСК (маслознімних ковпачків, або в народі – сальників клапанів).
З цією проблемою стикаються здебільшого власники найбільш теплонавантажених двигунів, таких як N/S63, де в розрізі блоку дуже близько до ГБЦ (Головка Блоку Циліндрів) встановлено два турбокомпресори. Але є й виняток, де на атмосферних N42/46 мастилоз’ємні ковпачки досить на невеликому пробігу починають пропускати масло в камеру згоряння. Симптоми: підвищена витрата мастила, білий дим з вихлопної труби, частий вихід з ладу свічок запалювання і лямбдо-зондів, забиті мастилом каталізатори.
- Заміна дизельних і бензинових паливних форсунок.
У процесі експлуатації форсунка починає не доливати або переливати паливо в циліндр, що може негативно позначитися на процесі приготування ефективної суміші. У разі ігнорування цієї проблеми, або невиявлення її вчасно, можлива поломка механічної частини двигуна внаслідок бідної або багатої суміші. Негативний ефект на довговічність форсунок дає низька якість палива і несвоєчасна заміна паливного фільтра. Симптоми: падіння потужності, нестабільна робота двигуна, перегрів двигуна, дим білого або чорного кольору з вихлопної труби.
- Частковий або капітальний ремонт двигуна BMW.
Наша автомайстерня BMW в Києві проводить капітальний ремонт двигунів будь-якої складності.
Пам’ятайте, що основний відсоток поломок двигунів відбувається через несвоєчасний сервіс або ігнорування якихось несправностей. Бувають випадки, коли після повного розбору і дефектації двигун виявляється непридатним до ремонту, і ми міняємо його на Б/В або новий агрегат. Не доводьте автомобілі до того стану, щоб двигун зупинився. Міняйте вчасно фільтри та технічні рідини, а краще – з невеликим запасом.
Що частіше ви заїжджаєте на сервіс, то рідше на ремонт.